Povrat proizvoda moguć je u roku od 14 dana od dana primitka paketa 📦. Ako niste zadovoljni proizvodom, molimo vas da nas obavijestite o povratu, a sredstva ćemo vam vratiti putem metode plaćanja kojom je izvršena uplata 💳. Zamjena proizvoda putem webshopa nije moguća 🚫. Ukoliko želite zamijeniti proizvod za odgovarajuću veličinu ili model, to možete učiniti isključivo u jednoj od naših poslovnica 🏬. Nakon što izvršite povrat, slobodno možete napraviti novu narudžbu za željeni proizvod putem našeg webshopa 🛒.
POVRAT MOŽETE IZVRŠITI NA SLJEDEĆE NAČINE:
1. Povrat putem dostavne službe (mi šaljemo dostavnu službu) 🚚:
Mi šaljemo dostavnu službu na vašu adresu za povrat proizvoda. Trošak dostave je 5,00€ 💰, koji snosi kupac. Prema Zakonu o zaštiti potrošača 📜, članak 72., svaki potrošač može raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili na daljinu u roku od 14 dana ⏳. Rok za povrat počinje teći od dana kada je roba predana u posjed potrošaču ili osobi koju je potrošač odredio (ne prijevozniku). 2. Povrat u poslovnici 🏬:
Povrat možete izvršiti i osobno u jednu od naših poslovnica, kako bi izbjegli trošak dostave. Lokacije naših poslovnica: Zagreb: Zagorska ulica 2 Zagreb: Avenija Dubrava 256K Rijeka: Ivana Zajca 7B Sl Brod: Ante Starčevića 9
3. Povrat putem druge dostavne službe (kupac sam šalje paket) 📦:
Kupac može samostalno poslati paket na adresu: Avenija Dubrava 256K, Zagreb 10040 (WEB POVRAT). U tom slučaju, trošak dostave snosi kupac 💸.
Za narudžbe plaćene karticom (jednokratno) povrat će biti uplaćen na karticu kojom ste izvršili narudžbu. Za narudžbe plaćene karticom (na rate) ili pouzećem povrat će biti izvršen na bankovni račun (IBAN).
Povrat je moguć u slučaju kada s naručenih proizvoda niste skidali originalne etikete 🏷️ i kada posjedujete originalnu ambalažu proizvoda 📦. Prilikom povrata obuće 👟, po originalnoj ambalaži/kutiji se ne smije ništa lijepiti ili pisati 🖊️ te obuća ne smije biti korištena, jer takve proizvode nećemo prihvatiti ❌.
Prije svakog povrata, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila info@rost-sport.hr ili na broj mobitela 099/469-6282📞.
Odgovornost za materijalne nedostatke Materijalne nedostatke rješavamo sukladno Zakonu o obveznim odnosima.
1.1. Neraspakirani proizvod u originalnoj ambalaži: Ako vraćate neraspakirani proizvod u originalnoj ambalaži, kupac snosi troškove dostave i otpreme. Prodavatelj će vam vratiti cijeli iznos uplaćen za proizvod (bez troškova dostave). 1.2. Raspakirani proizvod koji nije korišten i originalna ambalaža: Ako vraćate raspakirani proizvod koji nije korišten i imate originalnu ambalažu, kupac snosi troškove dostave i otpreme. Prodavatelj će vam vratiti uplaćeni iznos umanjen za 50%. 1.3. Korišten proizvod: Ako je proizvod korišten, prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Ukoliko je proizvod naručen isključivo za kupca, povrat nije moguć, osim u slučaju reklamacije proizvoda. 2. Kategorija vraćenog proizvoda: Prodavatelj određuje u koju kategoriju spada vraćeni proizvod nakon što ga kupac vrati. 3. Oštećen proizvod i nedostatak dokumentacije: Proizvod koji je oštećen ili koji nema garanciju i svu pripadajuću dokumentaciju neće biti prihvaćen za povrat, a prodavatelj nije obvezan izvršiti povrat uplaćenih sredstava. 4.Odbijena dostava: Ako kupac naruči robu i odbije je primiti, prodavatelj ima pravo tražiti naknadu za poštanske i manipulativne troškove.